رونمایی از 600 پژوهش در حوزه وقف

رونمایی از 600 پژوهش در حوزه وقف

با مشارکت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در نشستی مشترک از 600 عنوان پژوهش مرتبط با حوزه وقف و نذر رونمایی شد.
امیر سلمانی رحیمی؛ کارشناس مسئول برنامه‌ریزی و ارتباطات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در حاشیه این نشست عنوان کرد: برخی از پژوهش‌هایی که از آن رونمایی شد، بر اساس مطالعات بنیادین و کاربردی است و برخی نیز صبغه ملی و منطقه‌ای دارد. 
در این نشست مقرر شد همان‌ گونه که بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در اصلاح عناوین پژوهش‌ها و متناسب‌سازی آن‌ها با نیازهای آستان قدس رضوی نقش داشته است، در گام‌های بعدی از ظرفیت‌های دانشجویان دارای تحصیلات تکمیلی اعم از ارشد و دکترا و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در راستای اجرایی کردن این پژوهش‌ها و تبدیل آن‌ها به ریزموضوعات استفاده کند.
رحیمی با بیان اینکه این 600 عنوان پژوهش در سامانه پایش دانشگاه آزاد بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد: بی‌شک این موضوع علاوه بر اینکه برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی که پژوهش و ظرفیت‌های خود را به سمت پاسخگویی به نیازهای روز کشور سوق داده، دارای برکات و آثار مفیدی است، برای مجموعه آستان قدس رضوی نیز که می‌‌تواند به این نیازها با کمترین هزینه پاسخ دهد، مفید خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه