هیچ ابلاغی درخصوص کاهش ساعت کاری بانک‌ها داده نشده است

هیچ ابلاغی درخصوص کاهش ساعت کاری بانک‌ها داده نشده است

توحیدی

 دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه هنوز هیچ ابلاغی درخصوص کاهش ساعت کاری بانک‌ها در خراسان رضوی به نظام بانکی داده نشده است، گفت: براساس آخرین هماهنگی که با شورای هماهنگی بانک‌ها در تهران انجام شده هنوز هیچ ابلاغی به نظام بانکی سراسر کشور در این خصوص داده نشده است.
حمیدصفایی نیکو در گفت‌وگو با قدس با اشاره به اینکه پیگیر ساعت کاری همکاران برای بهره‌بردن هرچه بهتر از فیوضات ماه مبارک رمضان هستیم، عنوان کرد: این موضوع حداکثر تا سه‌شنبه(امروز) عملیاتی خواهد شد؛ یعنی این مصوبه یا ابلاغ منفی خواهد خورد و یا ابلاغ مثبت درپی خواهد داشت.
وی افزود: تا این لحظه این قضیه در تهران نه تأیید و نه رد شده است، اما اعلام شده تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه این موضوع مشخص خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه در بانک‌های برخی استان‌ها این مصوبه اجرا می‌شود، اما در خراسان رضوی و مشهد اجرا نمی‌شود، عنوان کرد: برخی از استان‌ها با استانداری هماهنگ کرده‌اند و از طریق استانداری برای استان تصمیم گرفته‌اند، این در حالی است که این موضوع در تهران و مرکز مشخص می‌شود به عبارتی ساعت فعالیت بانک‌ها را تهران مشخص می‌کند و اگر در استانی این کار درحال انجام است، هماهنگی استانی بوده و با مرکز هیچ هماهنگی صورت نگرفته است.
وی افزود: اگر بانک‌ها هم در کنار سایر ارگان‌های دولتی شامل ابلاغ دولت شوند ساعت کاری برای همکاران ما در بانک‌ها از 7 صبح تا 30/13 بعدازظهر و برای مشتریان از 30/7 تا 13 بعدازظهر خواهد بود.
لازم به ذکر است برخی از کارکنان بانک‌ها در تماس با روزنامه قدس خواهان پیگیری این موضوع شده و مدعی هستند که در استان‌‌های دیگر این مصوبه در حال اجراست اما به گفته صفایی نیکو اقدام صورت گرفته تصمیم استانی  بوده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه