ساخت ۱۲۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول

ساخت ۱۲۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: بنیاد برکت وابسته به این ستاد ۱۲۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول و بالا در این استان با اعتبار ۱۷میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال می‌سازد.
علی شاهینی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: مراحل پایانی ساخت ۳۵ واحد مسکونی در حال اجراست و به‌زودی تکمیل و تحویل داده می‌شود و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: این واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معرفی مددجویان توسط  بهزیستی و به تناسب تعداد خانواده‌های دو معلولی در تمامی شهرستان‌های استان ساخته می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: ساخت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی مربوط به نهضت ملی مسکن نیز توسط این بنیاد در خراسان شمالی از چند ماه پیش آغاز شده است و ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اضافه کرد: از این تعداد؛ یک‌هزار و ۶۶ واحد در شهرستان بجنورد و مابقی در شهرستان شیروان که بخش اعظم آن مربوط به طرح نهضت ملی است در حال ساخت است.
شاهینی تصریح کرد: ستاد اجرایی علاوه بر عملیات عمرانی و ساخت مسکن به بازسازی منازل در روستاها که به دلیل سیل و زلزله تخریب شده‌اند نیز پرداخته است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین این ستاد درخصوص فراهم نمودن جهیزیه و اختصاص وام جهیزیه به طور وسیع فعالیت می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه