شهر همدل

شهر همدل

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بابلسر می‌گوید طرح بزرگ مردمی «شهر همدل» با محوریت مساجد مازندران برای انجام قربانی و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند محله‌های مختلف این هفته برگزار می‌شود. 
حجت‌الاسلام میکائیل محمدپور به ایرنا گفته است: این طرح بزرگ توسط قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) از شهرستان بابلسر آغاز شده و امسال قرار است به صورت گسترده در همه شهرستان‌های مازندران اجرا شود.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم در سراسر استان از اجرای این طرح خاطرنشان کرد: بر پایه هماهنگی‌های انجام شده ۲۸ فروردین همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در محله‌های سراسر مازندران به نیت ظهور امام زمان(عج) دست‌کم یک قربانی انجام خواهد شد. در استان بیش از 4هزار مسجد داریم و تلاش ما این است که با محوریت همه این مساجد بتوانیم طرح را اجرا کنیم. در واقع یکی از اهداف ما از اجرای این طرح، مسجدمحوری است تا مسجد هر محله متولی امر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه نیازمندان اطراف خود باشد. محمدپور تصریح کرد: این طرح کاملاً مردمی است و در هر محله با توجه به ظرفیت خودش کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند. خود مردم نیز با همدلی کارها را انجام داده و گوشت قربانی را به نیازمندان همان محله تقدیم می‌کنند. خوشبختانه بسیاری از مدیران و مسئولان ارشد استانی برای اجرای این طرح پای کار آمده‌اند.
قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) ۱۰ شعبه در استان مازندران و یک شعبه در شهرستان زابل دارد که علاوه بر انجام کارهای جهادی در شرایط بحرانی و کمک به مستضعفان در طول سال، هر سال برای ولادت امام حسن مجتبی(ع) کارهای ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه