بازی با مرگ در کانال فاضلاب

بازی با مرگ در کانال فاضلاب

با تلاش آتش‌‌نشانان، مرد مشهدی گرفتار در کانال‌های فاضلاب شهری نجات یافت.
با اعلام یک مورد عجیب به آتش نشانی مشهد مبنی بر گم شدن شهروندی درون کانال‌های فاضلاب شهری، نجاتگران ایستگاه دوم و شانزدهم آتش نشانی مشهد به تقاطع بولوار‌های مصلی و رستمی اعزام شدند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با حضور امدادگران در منطقه تعدادی از کسبه محلی اعلام کردند که گوشی تلفن همراه مردی میانسال از لای یکی از نرده‌های روی فاضلاب به درون کانال سقوط کرده و این فرد با وجود هشدار‌های شاهدان، پس از باز کردن دریچه کانال برای یافتن گوشی درون آن رفته است. با اینکه حدود نیم ساعت از وارد شدن مرد میانسال به درون کانال فاضلاب می‌گذشت نه تنها این فرد بیرون نیامد که صدای ضعیفی نیز به گوش می‌رسید که نشان می‌داد این فرد تقاضای کمک دارد. معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به نامعلوم بودن نقطه گرفتاری این شهروند و همچنین احتمال گازگرفتگی و به خطرافتادن جانش، امدادگران نیازمند سرعت عمل و تلاش زیادی بودند.
مهدی رضایی گفت: نجاتگران آتش نشانی در مسیری دورتر از مکان اولیه توانستند این فرد را شناسایی کنند که کوچک بودن کانال‌های فاضلاب امدادرسانی را سخت‌تر کرده بود، در ادامه امدادگران توانستند به سختی خود را به این فرد برسانند و با اکسیژن تراپی جان این فرد را نجات دهند. او گفت: حرکت این فرد از همان ابتدا اشتباه بود و نه تنها گوشی تلفن همراهش را پیدا نکرد که احتمال داشت جانش را هم از دست بدهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه