فرمانده کل سپاه: بسیج در جراحی اقتصادی آغاز شده به کمک مردم بیاید

فرمانده کل سپاه: بسیج در جراحی اقتصادی آغاز شده به کمک مردم بیاید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال پیشروی هستیم و در بیرون، راه‌ها را بر دشمن بسته‌ایم و در درون، قدرتمند و در حال جراحی اقتصادی هستیم که سختی‌هایی دارد و در این راه، بسیج باید به کمک مردم بشتابد.
به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آیین پایانی سومین جشنواره سراسری اسوه بسیج در مشهد افزود: پایگاه‌های بسیج ستون‌های قدرتمند، مقاوم و ریشه‌دار بنای باعظمت انقلاب و نظام اسلامی هستند. بسیج در دامان سختی‌ها رشد کرد و در میدان جهاد متولد شد و در عرصه نبردهای بزرگ استحکام یافت.
وی ادامه داد: بسیج، مولود میدان جهاد و شمشیر اسلام و انقلاب و مظهر تجلی اراده الهی و نماد فضل و مغفرت الهی است و مثل گذشته اساسی‌ترین، حیاتی‌ترین، نجات‌بخش‌ترین و شکست‌ناپذیر‌ترین رکن انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: روزگاری با دست خالی در میدان جنگ حضور داشتیم و با پیروزی آن را به پایان رساندیم و تجربه ۴۳ ساله نشان داده است هر وقت در صحنه حاضر بودیم دشمن می‌رود چون هویتی ندارد و باطل، نابودشدنی است. وی ادامه داد: در مسیر قدرتمند و ساخته شدن و شکست‌ناپذیر شدن هستیم. الان بیش از گذشته مردم به بسیج نیاز دارند چون تمام مخاطرات باقی است و در برابر آن، تکیه‌گاه‌ها باید قوی باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه