مخالفان «یحیی» چشم به صندلی او دارند

مایلی کهن:

مخالفان «یحیی» چشم به صندلی او دارند

محمد مایلی کهن در خصوص عدم موفقیت پرسپولیس‌ در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و نارضایتی هواداران این تیم اظهار کرد: از کدام عدم موفقیت حرف می‌زنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت نهایتش سوم جدول می‌شود، این را کجا اسمش را عدم موفقیت می‌گذارند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته است و مشکلی وجود ندارد و دلیل نارضایتی آن‌هایی که انتقاد می‌کنند را نمی‌دانم. 
وی در مورد اینکه قهرمانی در پنج دوره پیاپی باعث شده هواداران پرسپولیس به چیزی کمتر از این قانع نباشند، گفت: قرار نیست یک تیم همیشه و هر فصل قهرمان شود. فوتبال است و رقابت و جذابیتش به همین است و اگر قرار بود یک تیم همیشه جام قهرمانی بالای سر ببرد که دیگر جذابیتی نداشت. 
مایلی کهن در رابطه با اینکه به نظرش گل محمدی باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: چرا نباید بماند؟ دو بار تیم را قهرمان کرده و به فینال آسیا برده است. مگر اینکه من نوعی به صندلی او چشم داشته باشم و بخواهم جایش را بگیرم که بگویم او باید برود، در غیر این صورت دلیلی برای این نیست که بگوییم یحیی باید تغییر کند. 
مایلی کهن در مورد قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی هم توضیح داد: تبریک می‌گویم و استقلال شایسته قهرمانی بود و نتایج خوبی گرفته و بدون شکست به جام رسیده است که رکورد خوبی است. برایم جالب است که شنیدم می‌گویند استقلال به خاطر گابریل پین قهرمان شد و کار فرهاد مجیدی نبود. این دیگر چه حرف خنده‌داری است؟ 
پیشکسوت فوتبال در رابطه با وضعیت تیم ملی و انتقاداتی که بابت عدم تدارکات مناسب پیش از جام جهانی صورت می‌گیرد، گفت: مگر بقیه تیم‌ها چه تدارکاتی دیده‌اند که از آن‌ها عقب مانده‌ایم. بازی با کانادا را ترتیب داده‌اند که فکر می‌کنم بازی خوبی است. 
مایلی کهن در پایان در مورد وضعیت حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و اینکه می‌گفتند باید سرمربی بزرگ‌تری جای او به کار گرفته می‌شد، گفت: دیگر اسکوچیچ باید چکار می‌کرد که شایسته ماندن روی نیمکت تیم ملی باشد؟ فراموش کرده‌ایم تیم ملی را در چه شرایطی به او تحویل دادیم؟ با ویلموتس دو بازی را باخته بودیم و امیدی به صعود نداشتیم ولی حالا به عنوان تیم اول صعود کردیم. حتماً باید با ویلموتس ادامه می‌دادیم و حذف می‌شدیم؟ یک جا مجیدی تیم را قهرمان کرده می‌گوییم کار پین است و اینجا هم اسکوچیچ موفق شده و آن را به مسائل دیگر نسبت می‌دهیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه