رفع مشکلات مسکن گناباد نیازمند تشکیل شورای راهبردی

فرماندار گناباد مطرح کرد

رفع مشکلات مسکن گناباد نیازمند تشکیل شورای راهبردی

فرماندار گناباد تشکیل شورای راهبردی را حلقه مفقوده کاهش مشکلات بخش مسکن و شهرسازی این شهرستان ذکر کرد و گفت: باید در این شورا مسائل و تنگناهای این بخش با حضور صاحبنظران و اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی به صورت ریشه‌ای  بررسی شود.
رضا نصیری در جلسه شورای مسکن گناباد افزود: شورای راهبردی مسکن و شهرسازی پس از تشکیل، باید هر ۱۵ روز یک بار مهم‌ترین مسائل و تنگناهای این بخش مانند تنگناهای تأمین مسکن، سایر مسائل شهرسازی نظیر ساخت‌وسازهای غیرمجاز و کمربندی را با حضور صاحبنظران و اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی در رشته‌های شهرسازی و معماری به صورت حضوری و یا از طریق ویدئو کنفرانس و بستر فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار دهد و راهکارهای مقتضی برای برطرف کردن آن‌ها اتخاذ کند.
احمد سفری، رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد و بجستان هم از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن محدوده زعفرانیه گناباد که تمایلی به استفاده از مسکن در این محدوده ندارند خواست با مراجعه به این اداره و تکمیل فرم مربوط حداکثر تا یکشنبه هفته آینده نسبت به انصراف خود اقدام کنند.
ناصر چیتگر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان هم گفت: ۴۰۰ واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی در تمام روستاها و شهرهای کاخک، بیدخت و روشناوند از توابع گناباد احداث می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه