آیت‌الله علم‌الهدی: سودجویان به دنبال ‌احتکار و دشمنان در پی آشوب بودند

آیت‌الله علم‌الهدی: سودجویان به دنبال ‌احتکار و دشمنان در پی آشوب بودند

امام جمعه مشهد گفت: بصیرت و مقاومت مردم خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده‌ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند. سودجویان در این طرح با احتکار قصد ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان 35 نانوایی، فقط سه نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند. 
وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آن‌ها پیاده‌نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما مردم بابصیرت این توطئه را نقش برآب کردند و بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.
آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این مطلب که دولتمردان آمریکا اعلام کرده‌اند در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده‌اند، گفت: دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه