توقیف ۴هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده

توقیف ۴هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد احتکار شده

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۱۱۵ کیسه آرد دولتی احتکار شده به وزن 4هزار و ۶۰۰ کیلوگرم از انباری در جاده کلات کشف و ضبط شد.
سید علی‌اکبر نصری افزود: بازرسان جهاد کشاورزی با همراهی نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه و با اشراف اطلاعاتی خود، از احتکار مقدار زیادی آرد نیمه‌یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یک انبار مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
 وی با بیان اینکه این انبار توسط مأموران نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی مهر و موم شد، ادامه داد: آرد‌های مکشوفه توقیف، فردمتخلف نیز در این زمینه شناسایی و مطابق دستور معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی کالا‌های توقیفی از محل بارگیری و به صورت امانت در اختیار اتحادیه نانوایان قرار گرفت تا پس از تعیین‌تکلیف در طرح برکت۲ به نانوایی‌های تعیین‌شده تحویل شود. 
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: پرونده این تخلف پس از طی روال قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود تا اقدام‌های مورد نیاز صورت گیرد. نصری افزود: شهروندان گرامی می‌توانند خبر‌های خود در مورد احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه