اسکوچیچ یک بازی به حسینی اعتماد کند

بابازاده در گفت‌و‌گو با قدس:

اسکوچیچ یک بازی به حسینی اعتماد کند

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال براین باور است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید به سید حسین حسینی میدان دهد. 


بابازاده که اکنون در کشور آمریکا به سر می‌برد، درباره وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی می‌گوید: «دروازه‌بان‌های شایسته‌ای در اردوی تیم ملی حضور دارند وهریک از آن‌ها شاخصه‌هایی دارند که نمی‌شود به سادگی از کنار آن عبور کرد. من کار همه دروازه‌بان‌های تیم ملی را می‌پسندم و معتقدم آن‌ها جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستند».
بابازاده درباره اینکه چرا به سید حسین حسینی فرصتی داده نمی‌شود گفت:« سید حسین از نظرآمادگی به اعتقاد من بهترین دروازه‌بان لیگ است. اسکوچیچ باید در یک بازی تدارکاتی به این دروازه‌بان میدان دهد. حسینی کلاسیک دروازه‌بانی می‌کند و از روزی که من او را دیدم این حس به من منتقل شد که یک دروازه‌بان آینده دار دراستقلال حضور دارد. کلاس دروازه‌بانی حسینی بالاست و اگر اسکوچیچ به سید حسین اعتماد کند، بدون شک پاسخ این اعتماد را خواهد گرفت. با احترام به همه دروازه‌بان‌های تیم ملی که من کارهمه‌ آن‌ها را دوست دارم، براین باورم که حسینی می‌تواند در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند. با این حال صلاح ممکلت خویش را خسروان دانند واین اسکوچیچ است که درنهایت تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند».
 بابازاده با اشاره به وضعیت کنونی استقلال وانتخاب نشدن سرمربی این تیم گفت:« به درازا کشیدن این ماجرا هرگز به سود استقلال نیست. من از این‌جا تمام اخبار استقلال را رصد می‌کنم. نباید کار انتخاب سرمربی طول بکشد.  با این حال امیدوارم اگر این همه تاخیر درنهایت به یک نتیجه خوب برسد، امیدوار کننده است. شاید اگر زودتر با نکونام به توافق می‌رسیدند ماجرا طور دیگری پیش می‌رفت.» 

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه