بلا تکلیفی وضعیت «شرکت تولیدی مرغ مادر» بخش مانه ‌

بلا تکلیفی وضعیت «شرکت تولیدی مرغ مادر» بخش مانه ‌


امام جمعه بخش مانه شهرستان مانه‌وسملقان گفت: شرکت اتکا از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب، متعهد به راه‌اندازی خط تولید یک میلیون قطعه‌ای مرغ مادر در بخش مانه شد و ۴۰۰هکتار از زمین‌های این بخش به این امر اختصاص پیدا کرد اما هم‌اکنون با گذشت ۱۰ سال به حال خود رها شده است.
به گزارش دفتر امام جمعه بخش مانه در شهرستان مانه‌وسملقان، حجت‌الاسلام محمدحسن رحمانی اظهار کرد: در سال۱۳۹۱ با واگذاری ۴۰۰هکتار از زمین‌های حاصلخیز این منطقه به بخش خصوصی، واحد مرغ گوشتی مادر در استان راه‌اندازی شد که متأسفانه سال‌هاست باوجود دریافت مجوزها و امتیازات به حال خود رها شده است.
وی درباره علل تأخیر در راه‌اندازی این مجتمع بزرگ تولیدی گفت: تعلل و نبود اراده در مسئولان این شرکت و عدم اختصاص بودجه و پاسخ‌گویی و کارشکنی‌های دستگاه مسئول ازجمله موارد تأخیر در راه‌اندازی خط تولید مرغ مادر است.
حجت‌الاسلام رحمانی همچنین از ورود دستگاه قضایی استان به این موضوع خبر داد و گفت: دادگستری استان پس از سال‌ها بحث خلع ید از شرکت اتکا را مطرح کرده است که باتوجه به سرمایه‌گذاری انجام شده، این موضوع کارساز نیست چراکه شرکت اتکا باید درخصوص عدم راه‌اندازی و به تأخیر انداختن مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی پاسخگو بوده و اقدام عاجلی در راه‌اندازی این مجتمع انجام دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه