افزایش ۴۰درصدی تصادفات جرحی در استان

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد

افزایش ۴۰درصدی تصادفات جرحی در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از افزایش ۴۰درصدی آمار تصادفات جرحی در استان خبر داد و گفت: دلایل افزایش آمار باید احصا و برای رفع آن‌ها اقدام شود.
عباس‌زاده تصریح کرد: براساس مشاهده‌های میدانی در حوزه ترافیکی وضعیت بیشتر شهرهای خراسان جنوبی در مقایسه با شهرهای با تراکم جمعیتی بالا مناسب است.
به گزارش مهر، معاون استاندار ادامه داد: کمیته فنی با هدف کاهش تصادفات در شهر بیرجند، با همکاری فرمانداری و شهرداری بیرجند، پلیس و شورای ترافیک، نسخه اقدامات جامع ترافیکی شهر را تهیه و پروژه‌های مختلفی را در این خصوص تعریف و در کوتاه‌مدت اجرا نماید.
وی متذکر شد: با توجه به افزایش ۴۰درصدی تصادفات درون‌شهری در استان و با هدف کاهش آن، شورای ترافیک شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران مأموریت دارد در یک ماه آینده، 10 اولویت اصلی شهرها در حوزه ترافیکی را برای تصویب در شورای ترافیک استان به ما اعلام کند.
معاون استاندار خراسان جنوبی درخصوص ضرورت اجرای تقاطع همسطح در برخی معابر و گذرگاه‌های شهر بیرجند، خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهمسطح علاوه بر اینکه کارکرد فنی و ترافیکی دارد، به عنوان نماد پیشرفت و مدرن بودن شهر نیز مطرح می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه