منابع انسانی شاه‌کلید تحول

مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی عنوان کرد

منابع انسانی شاه‌کلید تحول

ایرنا

 میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جلسه بررسی برنامه‌های تحولی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان گفت: شاه‌کلید تحول در سازمان، حوزه منابع انسانی بوده و باید با تغییر نگرش درخصوص نیروی انسانی، زمینه ایجاد تحول و ارتقای همه‌جانبه خدمات تأمین اجتماعی برای افزایش رضایتمندی جامعه فراهم شود.
وی اضافه کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی به دلیل تنوع خدمات و گستردگی جامعه زیرپوشش ویژگی‌های خاصی داشته و آثار فعالیت این سازمان در کل حاکمیت و نظام، بروز و ظهور دارد، بنابراین باید در تصمیم‌گیری‌های مربوط به این سازمان جامع‌نگری مورد توجه باشد.
وی افزود: در حوزه منابع انسانی مسئله اصلی که باید مورد توجه قرار گیرد، بهره‌وری سازمانی است و باید برای افزایش بهره‌وری برنامه‌ای اصولی برای تمامی سازمان داشته و در هر بخش نیز متناسب با برنامه سازمانی با اتخاذ راهکارهای مؤثر برای افزایش بهره‌وری، هدف‌گذاری کرده و برنامه ویژه داشته باشیم.
موسوی ادامه داد: تفویض اختیارات باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد و در چارچوب مشخص و توأم با نظارت دقیق و تفویض مسئولیت باشد تا کارهای سازمان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. در حوزه منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اقدامات تحولی ارزشمندی در حال انجام است و کار جهادی و شبانه‌روزی نتایج ارزشمندی در این حوزه به دنبال داشته است. با اقدامات صورت گرفته در تبدیل وضعیت ایثارگران و رویکرد ارتقای خدمات رفاهی و انگیزش نیروی انسانی در سازمان، شاهد افزایش رضایتمندی در سطح سازمان بوده و قطعاً این روند تداوم خواهد داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه