مالک باشگاه شهرخودرو سرمربی می‌شود؟

شاهکار جدید در تیم سقوط کرده

مالک باشگاه شهرخودرو سرمربی می‌شود؟

در شرایطی که شهرخودرو به دلیل مشکلات و حواشی فراوان به لیگ یک سقوط کرد و از فصل آینده باید برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند، خبری مبنی بر حضور فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی منتشر شد.
در همین حال اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهرخودرو ضمن تمجید از توانایی‌های فنی حمیداوی، اعلام کرد:«درباره تکذیب یا رد این خبر خود آقای حمیداوی باید صحبت کنند اما ایشان سابقه فوتبالی دارند، دروازه‌بان تیم ملی بوده‌اند و به فوتبال اشراف و علاقه دارند. در جلسات هیئت مدیره و کمیته فنی در این مدت متوجه شده‌ایم که ایشان شناخت خوب و کاملی از فوتبال دارند و فوتبال روز دنیا را دنبال می‌کنند». وی افزود: «برخی از مدیران ورزشی که تعداد کمی هم هستند، به‌خاطر سابقه ملی‌شان در بحث فنی هم صاحب نظر هستند و حرفی برای گفتن دارند؛ مثل آقای مهندس عابدینی که مانند آقای حمیداوی بازیکن تیم ملی جوانان و پیکان بوده‌اند و دیدیم که در دوره ای به عنوان سرپرست یا مدیر فنی روی نیمکت هم نشستند. بسیاری خرده می‌گرفتند شما که مدیر هستی چرا در مسائل فنی دخالت می‌کنی اما من فکر می‌کنم آدم‌های فوتبالی می‌توانند در مسائل فنی هم دخالت کنند و مشورت بدهند».
حیدرپور با اشاره به دلیل انتشار این خبر گفت: «جلسه‌ای برگزار شد که من در آن حضور نداشتم و یکی از دوستان آقای حمیداوی که در فوتبال فعالیت دارد، با ایشان صحبت کردند و گفتند با توجه به سابقه‌ای که دارید و اشرافتان به فوتبال، ما می‌خواهیم شما در مسائل فنی به ما کمک کنید. ایشان هم گفتند من خودم تیم‌دار هستم و باید در تیم خودم خدمات بدهم. در واقع اگر روزی آقای حمیداوی تیمی نداشته باشند و در تیم‌های دیگر کار فنی انجام بدهند، مسئله غیرطبیعی نیست».
وی افزود: «ضمن اینکه من می‌دانم آقای حمیداوی مدرک مربیگری را هم دارند اما درباره شخص ایشان صحبت نمی‌کنم. چگونه افراد سیاسی، مهندس‌ها و دکتر ها در مدیریت فوتبال دخالت می‌کنند اما مدیر فوتبالی و علاقه‌مند نمی‌تواند کار مربیگری را دنبال کند؟». 
حیدرپور در خصوص شرایط نیمکت شهرخودرو برای فصل آینده توضیح داد: «ما می‌پذیریم که بیشترین نقش را داشته‌ایم اما منصفانه بگوییم آیا همه شرایط و امکانات و ابزار برای ما فراهم بود؟ به همین دلیل در یکی دو روز آینده جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و تعیین تکلیف می‌شود». وی در‌باره آخرین شرایط طلب شهرخودرو از پرسپولیس گفت: «در‌مورد پرسپولیس من دیگر حرفی نمی‌زنم؛ اما خبرهای خوبی داریم».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه