چرا «شیشلیک» اکران نمی‌شود؟

اظهارات مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش و تهیه‌کننده درباره یک فیلم:

چرا «شیشلیک» اکران نمی‌شود؟

روح‌الله سهرابی، مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی درباره فیلم سینمایی «شیشلیک» که با داشتن پروانه نمایش هنوز اکران نشده است به مهر گفت: در یک نمای کلی تحلیل شورا این است که این فیلم می‌تواند به آرامش و اعتماد مخاطب که امروزه با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دست و پنجه نرم می‌کند آسیب وارد کند و منجر به جریحه‌دار شدن برخی احساسات شود اگر عوامل سازنده تدبیری بیندیشند و پیشنهادهای خود را برای اصلاح و ترمیم لحن و فضای فیلم به سازمان ارائه کنند، می‌توان درباره آن‌ها بحث و بررسی کرد و امیدوار به حل مشکل بود تا فیلم از بن‌بست خارج شود.
 اما محمدرضا منصوری، تهیه‌کننده فیلم در واکنش به اظهارات سهرابی، گفت: تاکنون فهرستی افزون بر 40مورد اصلاحیه به فیلم شیشلیک وارد شده اما مسئولان سازمان سینمایی پاسخگوی تماس عوامل نیستند.
از شهریور ماه ۱۴۰۰ که ما پروانه نمایش فیلم را دریافت کردیم تا به امروز، جز تعامل کار دیگری نکرده‌ایم. اصلاحات جشنواره را اعمال کردیم، اصلاحات شورای پروانه نمایش را انجام دادیم، در مرتبه‌ای دیگر اصلاحات مجددی دادند که بخش‌هایی از آن را هم اعمال کردیم، اما هنوز حتی حاضر نیستند فیلم ما را پس از اعمال این اصلاحات ببینند! تحلیلی که آقای سهرابی از فیلم ارائه کرده، تحلیل شخصی ایشان است و نخستین ‌بار است که شخصاً چنین برداشتی از فیلم می‌شنوم. چرا حتی درباره همین برداشت‌ها با ما صحبت نکرده‌اند؟ اگر گروه جدیدی در مورد این فیلم تصمیم گرفته‌اند چرا اعلام نمی‌کنند این گروه چه کسانی هستند؟ فیلم ما پروانه نمایش دارد و تا به امروز هم به‌ صورت کاملاً قانونی عمل کرده‌ایم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه