تشکیل ۶ هزار پرونده قضایی به دلیل عدم کنترل زبان

تشکیل ۶ هزار پرونده قضایی به دلیل عدم کنترل زبان

قزوین

دادستان قزوین هشدار داد: مجرمان خشن و اراذل و اوباش قزوین از چنگال قانون در امان نخواهند بود و برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی در انتظار آن‌هاست.


حسین رجبی اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که مردم این شهر با بنده در میان گذاشتند، وقوع جرایم خشن و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش است و به مردم شریف اقبالیه این اطمینان را می‌دهم که اجازه نخواهیم داد مجرمان خشن از چنگال قانون در امان باشند.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) به آن تأکید بسیار شده، بحث رعایت حق‌الناس است؛ زیرا امروزه بسیاری از بداخلاقی‌ها، ناهنجاری‌ها، جرایم، آسیب‌ها و حتی بسیاری از پرونده‌های قضایی به دلیل رعایت نکردن حقوق دیگران و قانع نبودن به حقوق خود است.
این مسئول عنوان کرد: یکی از مواردی که در بحث حق‌الناس باید به آن توجه کرد، کنترل زبان است و جای تأسف دارد که در سال گذشته بیش از ۶ هزار پرونده به دلیل تسلط نداشتن بر زبان در مراجع قضایی استان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است. دادستان قزوین تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات مردم، وقوع جرایم خشن با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش است که به مردم شریف اقبالیه این اطمینان را می‌دهم که اجازه نخواهیم داد مجرمان از چنگال قانون در امان باشند و برخورد سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی در انتظار آن‌هاست. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه