تماشاگران از «بندر بوشهر» به قطر سفر می‌کنند

تماشاگران از «بندر بوشهر» به قطر سفر می‌کنند

بوشهر    

مدیر کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: بخش دریایی پایانه مسافری بین‌المللی دریایی بوشهر به منظور پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر تا پایان مرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


محمد شکیبی نسب؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی اظهار کرد: برخی از فعالان اقتصادی قصد دارند کشتی‌های خارجی را به‌ طور چارتر اجاره کنند تا در طول جام جهانی فعالیت کرده و در خط کشتیرانی بوشهر- دوحه اقدام به فعالیت و جابه‌جایی مسافر کنند.
وی گفت: شناورهای رو-رو پسنجر از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و در حال آماده کردن مقدمات برای تردد یک شناور رو-رو پسنجر در طول دوران برگزاری جام جهانی فوتبال در مسیر بوشهر- قطر هستیم.
وی عنوان کرد: به منظور فعالیت هرچه بهتر در راستای پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، زیرساخت‌های دریایی مناسب را در بندر بوشهر تأمین می‌کنیم. در حوزه شناورها علاقه‌مند به فعالیت حداکثری بخش خصوصی هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مهر ماه سال جاری نخستین سفر دریایی از بوشهر به دوحه انجام شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی بوشهر اظهار کرد: سعی خواهیم کرد بهترین همکاری را با کشور دوست و همسایه خود؛ یعنی قطر داشته باشیم و در عین حال به بهترین شکل ممکن از فرصت اقتصادی برای کشور استفاده کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه