نیروگاه برق ۲۰۰ مگاواتی در خوزستان ساخته می‌شود

نیروگاه برق ۲۰۰ مگاواتی در خوزستان ساخته می‌شود

خوزستان

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اقدامات اولیه ساخت یک نیروگاه برق ۲۰۰‌مگاواتی در استان انجام گرفته است.
رضا فتوحی در نشست جذب و حمایت سرمایه‌گذاری خوزستان در استانداری بیان کرد: باید به سمت جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی در زمینه تولید برق حرکت کنیم؛ چرا که  تولید برق با توجه به نیاز مبرم استان بسیار مهم است.
وی گفت: اقدامات اولیه در راستای سرمایه‌گذاری برای ساخت این نیروگاه انجام گرفته و هفته آینده قرارداد ساخت این نیروگاه منعقد می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان یکی از بخش‌های مهم در بحث سرمایه‌گذاری را بخش گردشگری بیان کرد و افزود: می‌توان در شهرستان‌هایی که رودخانه و ساحل دارند، سرمایه‌گذار گردشگری جذب کرد و اقدامات مؤثری برای میزبانی از مسافران فراهم نمود. فتوحی ادامه داد: به عنوان مثال در شهرستان هندیجان می‌توان یک‌ پارک آبی ساخت و یا در شهرستان ‌ماهشهر می‌توانیم سرمایه‌گذاری در بخش خدمات و صنایع پایین‌دست را داشته باشیم.
وی بیان کرد: خوزستان در بخش میراث فرهنگی بسیار ظرفیت دارد و جذب سرمایه‌گذار در این بخش باید قدرت بگیرد تا سرمایه‌گذاری در استان بیشتر شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه