همایش ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

همایش ملی جهادگران در فردوس برگزار می‌شود

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۴۲هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: همایش ملی جهادگران، شهریورماه در فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش مهر، سردار محمد زهرایی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس اظهار کرد: سال۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن 5هزار نفر جان خود را از دست دادند. در همان زمان رهبر معظم انقلاب با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیران وارد منطقه شدند و حدود دوماه در این شهرستان به گره‌گشایی از مسائل زلزله‌زدگان پرداختند.
رئیس بسیج سازندگی استان با بیان اینکه در سیزدهم شهریور در فردوس همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود، ادامه ‌داد: رهبر معظم انقلاب نه از ابتدای انقلاب و زمان تشکیل جهاد سازندگی بلکه پیش از انقلاب بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشتند.
 زهرایی با تأکید بر اینکه ما مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را سال ۴۷ و فعالیت گروه جهادی را حضرت آقا می‌دانیم، ادامه ‌داد: در حال حاضر ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.
کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود که ادبیات درس‌آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت‌رسانی و جهادی دارد.
زهرایی با اشاره به اینکه برای همایش، ۵۰۰جهادگر اندیشه‌ورز دعوت می‌شوند، افزود: ۵۰ گروه جهادی فعالیت خود را در روزهای منتهی به همایش (سیزدهم شهریور) در منطقه خواهند داشت. خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت‌رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه