موافق طرح فروش کیلویی نان هستیم

نایب رئیس اتاق اصناف کشور

موافق طرح فروش کیلویی نان هستیم

گیلان  

نایب رئیس اتاق اصناف کشور درباره طرح فروش کیلویی نان گفت: از موافقان طرح فروش کیلویی نان هستیم؛ اما به این شرط که در اجرای آن نانوایی‌ها کنترل شوند تا نان به شکل خمیر تحویل مشتری داده نشود.


جلال‌الدین محمد شکریه درباره ایرادات اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و پرداخت تنها 15 درصد مابه‌تفاوت قیمت نان به نانوایان اظهار کرد: این موضوع محل اعتراض ما بوده و رایزنی‌هایی در حال انجام است تا این 15 درصد افزایش یابد.
نایب رئیس اتاق اصناف کشور به مزایای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اشاره و تصریح کرد: دولت با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به دنبال حذف آرد فروشی از این چرخه است تا بدین ترتیب سازمان غله و ادارات آن در شهرستان‌ها بدانند که فروش متوسط هر نانوایی چه میزان است.
رئیس اتاق اصناف استان گیلان با بیان اینکه اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و حذف آردفروشی سبب می‌شود میزان تولید واقعی نانوایی‌ها مشخص و سهمیه آنان راستی آزمایی شود، افزود: طرح مذکور به این دلیل که از آرد فروشی جلوگیری می‌کند، قابل قبول است.
شکریه در مورد طرح فروش کیلویی نان ابراز کرد: طرح فروش نان کیلویی به نفع مصرف کننده است و من یکی از موافقان طرح فروش کیلویی نان هستم؛ اما بدین شرط که در اجرای آن نانوایی‌ها کنترل شوند تا نان به شکل خمیر تحویل مشتری داده نشود؛ زیرا هر چه میزان آب نان بیشتر گرفته شده و نان خشک‌تر شود، وزن آن نیز پایین‌تر می‌آید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه