معاون دادستان خراسان رضوی: بنای سلب حقوق اجتماعی افراد را نداریم

معاون دادستان خراسان رضوی: بنای سلب حقوق اجتماعی افراد را نداریم

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: مگر ما گفته‌ایم افراد بدحجاب را راه ندهید یا از حقوق اجتماعی محروم کنید؟ این یک مغالطه آشکار است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، رحمانی گفت: مگر ما گفته‌ایم افراد بدحجاب را راه ندهید یا از حقوق اجتماعی محروم کنید؟ این یک مغالطه آشکار است در حالی‌که همه می‌دانند ما در راستای وظایف قانونی خود، اجرای مصوبات قرارگاه عفاف‌وحجاب فرمانداری را مطالبه کرده‌ایم.
او گفت: از ابتدا کسی به دنبال عدم ارائه خدمات به افراد بدحجاب نبوده، بلکه بحث اصلی بر سر ارائه تذکر نوشتاری و لسانی به افراد بی‌حجاب که در منظر عمومی مانند مترو کشف حجاب کرده و پس از ارائه تذکرات لازم بر رفتار مجرمانه خود اصرار داشته‌اند، بوده است.
رحمانی گفت: کارکنان شاغل در ایستگاه قطارشهری وظیفه تحقیق، تعقیب، برخورد و یا خدای ناکرده دستگیری هیچ فردی حتی افراد «بی‌حجاب» را ندارند و فقط موظف به ارائه تذکر آن هم با رعایت موازین اخلاقی و کرامت انسانی بوده و در صورتی که فرد «بی‌حجاب» پس از ارائه تذکر بر رفتار خود اصرار داشت مأموران مکلف‌اند مراتب را به نیروی انتظامی گزارش کنند تا اقدام‌های قانونی صورت پذیرد.
وی گفت: به هیچ عنوان بنای سلب حقوق اجتماعی، دستگیری و برخورد نداریم و معتقدیم باید با ناهنجاری‌ها با سعه‌صدر برخورد کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه