عراقی‌ها و عمانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری می‌کنند

عراقی‌ها و عمانی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری می‌کنند

کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف هفته آینده سرمایه‌گذاران کشورهای عراق و عمان برای سرمایه‌گذاری به استان سفر می‌کنند. 

 
سید علی احمدزاده در دیدار با معاون اقتصادی وزیر کشور با گلایه از آنچه موجب محرومیت کهگیلویه و بویراحمد شده، اظهار کرد: ۸۵ حلقه چاه نفت در شهرستان بهمئی است؛ اما زمانی که فرزندان این منطقه برای کار در میدان نفتی آغاجاری مراجعه می‌کنند به عنوان نیروی غیربومی اجازه کار کردن به آن‌ها نمی‌دهند.
وی افزود: همین رفتارها موجب شده به کهگیلویه و بویراحمد لقب محروم داده شود در حالی که این استان یکی از سرمایه‌دارترین مناطق کشور است؛ اما در حق استان ظلم‌ می‌شود.
احمدزاده با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در استان برای رفع محرومیت‌ها، ابراز کرد: ساخت جاده برای ۱۳۵ روستا و آبرسانی به ۱۸۰ روستایی که با تنش آبی مواجه‌اند، اقداماتی در حال انجام‌اند. 
وی با اشاره به اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از ۲۱۰ میلیارد تومان به ۹۱۰میلیارد تومان افزایش یافت، بیان کرد: در دیداری که با وزیر نیرو انجام شد، برای آبرسانی به ۱۰۰ روستا شبکه آب طراحی و ارائه شده که به ۳۲۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اعتبارات ما در این بخش به بیش از ۹۰۰میلیارد افزایش پیدا کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه