رمزگشایی از 647 فقره انواع سرقت

طرح امنیت محله محور در مشهد اجرا شد

رمزگشایی از 647 فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح امنیت محله محور و کشف 647 فقره انواع سرقت و دستگیری 233 متهم به سرقت در اجرای طرح 48 ساعته پلیس خبر داد.


به گزارش قدس، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهر مشهد به مرحله اجرا درآمد.
وی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق آن همواره سرلوحه کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح 233 متهم به سرقت، 13 فروشنده مواد مخدر و 68 معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری، چهار دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسيکلت سرقتی نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه 233متهم به سرقت در تحقیقات پلیس به 647 فقره انواع سرقت در سطح شهر مشهد اعتراف کردند، گفت: 13کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در اجرای طرح امنیت محله محور کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ نگهبان هدف پليس از اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: پليس با به کارگيری تمام توان عملياتی و انتظامی خود در تأمين نظم و امنيت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمنی در پيشگيری از سرقت، موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه