رفع مشکل آب روستاهای نهبندان تا یک سال آینده

رفع مشکل آب روستاهای نهبندان تا یک سال آینده


​​​​​​​سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: تلاش می‌کنیم تا یک سال آینده مشکل تأمین آب شرب روستا‌های نهبندان حل شده و تمام روستا‌ها از آب آشامیدنی بهره‌مند شوند.
ایروانی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در ده‌گردشی خود به روستای چهارفرسخ نهبندان، مسائل و مشکلات اهالی این روستا را مورد بررسی قرار داده و برای رفع هر یک راهکاری ارائه دادند.
تعویض خطوط لوله شبکه آبرسانی بخشی از روستا، لایروبی قنات، آسفالت معابر، کمبود آب شرب و... از جمله مشکلاتی بود که توسط کوهگرد، رئیس شورای روستای چهارفرسخ در جمع مسئولان مطرح شد.
او گفت: نهبندان در نقطه کویری واقع شده و این موضوع بر کم‌آبی دامن می‌زند، اما با وجود این در مقایسه با سایر استان‌ها مشکل آب را به حداقل رساندیم. نسیمی، مدیر آب و فاضلاب نهبندان هم در این جلسه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ متر از شبکه آبرسانی این روستا که در بافت قدیمی روستا واقع شده نیاز به اصلاح دارد که تا آذر سال جاری اصلاح خواهد شد و برای تأمین آب شرب نیز فعلاً با تانکر آبرسانی می‌کنیم، اما برای اتصال به شبکه آب شرب باید ۱۶ کیلومتر خط لوله جدید کشیده و به مجتمع آبرسانی قدمگاه وصل شود که تحقق این امر زمانبر است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه