اعلام اسامی ابربدهکاران دیگر درگوشی نخواهد بود

رئیس جمهور در نشست رمضانی با دانشجویان:

اعلام اسامی ابربدهکاران دیگر درگوشی نخواهد بود

رئیس جمهور برگزاری نشست‌های مختلف از سوی دولتمردان با جامعه دانشجویی کشور را فرصتی مؤثر و مغتنم برای بهره‌گیری از ایده‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و حتی نقدهای منصفانه دانشجویان دانست و افزود: بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در این دولت دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه دیدارهای رمضانی خود شامگاه جمعه میزبان جمعی از نمایندگان تشکل‌ها، جنبش‌ها و فعالان دانشجویی بود و در فضای صمیمانه پای صحبت‌ها و بیان دغدغه‌های آن‌ها نشست و در ادامه درباره برخی مسائل مطرح شده توضیحاتی داد.
در این دیدار وزرای علوم و تحقیقات، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند و ناظر به حوزه مسئولیت خود به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.
رئیس جمهور در ادامه برگزاری نشست‌های مختلف از سوی دولتمردان با جامعه دانشجویی کشور را فرصتی مؤثر و مغتنم برای بهره‌گیری از ایده‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و حتی نقدهای منصفانه دانشجویان دانست و افزود: بالاترین میزان حضور دولتمردان در دانشگاه‌ها در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به دولت سیزدهم است که نشان از اهمیت جایگاه دانشگاه و دانشجو در این دولت دارد.
رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر تلاش و اهتمام ویژه دولت به حفظ و ارتقای روزافزون جایگاه مردمی خود، تصریح کرد: آنچنان‌که رهبری معظم انقلاب اسلامی بر مردمی بودن این دولت تأکید داشته‌اند و این فضیلت برای دولت در باور مردم نیز شکل گرفته است، دولت به دنبال تقویت نقش و مشارکت مردم در امور اجرایی کشور در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولتی است.
رئیس جمهور گفت: اعلام نام بدهکاران و ابربدهکاران، دیگر درِگوشی نیست و اسم تمامی آن‌ها به صورت شفاف موجود است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی  در  نشست رمضانی با تشکل‌ها و فعالان دانشجویی در رابطه با وجود شفافیت در دولت گفت: یادتان هست در یک جلسه انتخاباتی سه اسم که می‌خواستند بدهند به صورت پاکت دربسته میان ما و نامزدها رد و بدل شد درحالی که الان آقای خاندوزی دارند تمام وضعیت مالی 2هزار شرکت را روی سایت قرار می‌دهند تا همه شفاف ببینند. رئیس جمهور در رابطه با شفاف بودن نام بدهکاران و ابربدهکاران گفت: اسم بدهکاران و ابربدهکاران دیگر درگوشی نیست و اسم تمامی آن ها به صورت شفاف موجود است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه