۳۰ درصد مالیات واحدهای تولیدی صرف عمران گناباد شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد:

۳۰ درصد مالیات واحدهای تولیدی صرف عمران گناباد شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال از مالیات و عوارض اخذ شده از واحدها و صنوف این شهرستان در سال گذشته، معادل ۳۰درصد به عمران شهری و روستایی تخصیص یافت.


به گزارش ایرنا، هادی ایزدی در جلسه شورای اداری گناباد افزود: کل مالیات و عوارض وصولی از واحدها و صنوف گناباد در سال گذشته ۲هزار میلیارد ریال بوده که ۶۰۰ میلیارد ریال از آن به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تخصیص یافته و صرف توسعه و عمران شهری و روستایی و بقیه صرف بخش‌های دیگر شده است.
وی بیان کرد: شهرستان گناباد با توجه به ظرفیت‌های خاص تولیدی و اقتصادی، اکنون رتبه پنجم بخش صنعت و هفتم معدن استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است. ۹۸درصد واحدهای تولیدی این شهرستان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده و این قابلیت خوبی برای تحقق جهش و رونق تولید و اقتصاد منطقه به شمار می‌رود.
رضا نصیری، فرماندار گناباد نیز با اشاره به نام‌گذاری سال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب افزود: تحقق این امر نیازمند هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های همه بخش‌هاست. این مسئله تنها وظیفه مسئولان مرتبط با مسائل اقتصادی و تولیدی نیست، بلکه همه بخش‌های فرهنگی اجتماعی نیز باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.
حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد هم از مسئولان خواست حمایت جدی از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در این شهرستان را اولویت اصلی اقدام‌های خود در سال جاری قرار دهند و رسانه‌ها و روحانیت، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و... با تبیین مصادیق رونق تولید، برای تحقق شعار سال بکوشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه