ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم‌برخوردار مشهد 

به همت مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی صورت گرفت

ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم‌برخوردار مشهد 

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام‌المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم‌برخوردار مشهد می‌پردازد.


به گزارش آستان‌نیوز، دکتر رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا بر مسئولیت‌های خود اقدام به توسعه خدمات روان‌شناختی در مناطق کم‌برخوردار مشهد کرده است. 
وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های چهارگانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی(ع))، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بولوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی اقدام به توسعه خدمات به صورت عام‌المنفعه در 17 پایگاه کم‌برخوردار شهر مشهد کرده است. 
آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم‌برخوردار مشهد از آبان سال 1399 توسعه خدمات روان‌شناسی و مشاوره را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر به ارائه خدمات در 
17 پایگاه مشغول است. 
مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از 6هزار خدمت در سال 1402 به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه