بلای جان طرح‌های خوب  رویه‌های نادرست اجراست 

سیدعزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با قدس درباره طرح نور: 

بلای جان طرح‌های خوب  رویه‌های نادرست اجراست 

عزت‌الله ضرغامی با تأکید بر اینکه نظرات و نقدهایش را در مورد طرح حجاب و عفاف و اجرای طرح نور در بالاترین سطح به مقامات حاکمیت منتقل کرده و می‌کند، گفت: معتقدم بلای جان قوانین و طرح‌های خوب، نبود رویه‌های درست برای اجرای آن‌هاست.


وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با قدس در خصوص اینکه نظرش در مورد اجرای طرح نور و برخورد با بی‌حجابی چیست، با بیان اینکه من در این خصوص نظرات خودم را دارم، گفت: اما چون در حاکمیت هستم و در بالاترین سطح از دفتر رهبر معظم انقلاب گرفته تا دولت و مجلس و قوه قضائیه به مقامات دسترسی دارم، نقطه نظرات خودم را که صریح هم هست منتقل می‌کنم. هم کارهای درست را می‌گویم و هم رفتارهای نادرست را منتقل و بیان می‌کنم. 
ضرغامی با تأکید بر اینکه معتقدم بلای جان قوانین خوب و راهبردهای لازم کشور اشکالاتی است که در حوزه رویه ها و روش‌ها و نبود آن‌ها وجود دارد، اظهار کرد: من در این مورد مقاله‌های زیادی دارم. در دنیا اگر یک قانون تصویب می‌کنند، 100 رویه اجرایی برای آن می‌نویسند و اصلاً یک عده در دنیا به رویه‌نویس‌های خبره شناخته شده‌اند، ولی ما در جمهوری اسلامی این‌طور نیستیم. یعنی کلی قانون داریم اما وقتی می‌گوییم یک رویه و روش مناسب و بدون اشکال کجاست که آن ‌را اجرا کنیم، هیچ چیزی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: این مسئله و نقص منحصر به موضوع عفاف و حجاب هم نیست و در تمام کشور متأسفانه جاری است. من پرچم‎دار توجه به رویه و روش هستم و سعی می‌کنم برخی جزئیات را تا آخر خودم  ورود کنم، برای اینکه می‌دانم حرف خوب اگر بد اجرا شود، مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

خبرنگار: خلیل‌خانه

برچسب ها :
ارسال دیدگاه