فرهاد توحیدی: دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید

فرهاد توحیدی: دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید

فرهاد توحیدی، فیلم‌نامه‌نویس «مست عشق» از همکاری با «حسن فتحی» در این پروژه و مراحل نگارش اثر گفت و از مخاطبان فیلم خواست اگر فیلم را پسندیدند، دیدن آن را به دیگران پیشنهاد دهند.


این فیلم‌نامه‌نویس در گفت‌وگو با صبا گفت: داستان شمس و مولانا در سال‌های قبل بنا بود برای ساخت یک سریال تلویزیونی نگارش شود و مقدمات آن فراهم شده بود اما چون نگاه تلویزیون حاکم بود نتوانستم با آن موقعیت کنار بیایم.
او ادامه داد: زمانی که با حسن فتحی برای کار دیگری به ترکیه رفته بودیم، زمینه را برای پرداختن به این طرح مساعد دیدیم… تولید پروژه شمس و مولانا را مطرح کردیم و استقبال زیادی از ایده اولیه «مست عشق» صورت گرفت.
بین طرح‌هایی که داشتیم این طرح، هفتمین اتودی بود که به آن رسیدیم و به جز طرح کلی، بقیه طرح را بر اساس چارچوب همان طرح ادامه دادیم. فیلم‌نامه فعلی مست عشق نسخه یازدهمی بود که در نهایت به آن رسیدیم.
او در پاسخ به این پرسش که نسخه نهایی اثر تا چه حد به ایده اولیه نزدیک است و توانسته به موفقیت برسد، گفت: تماشاگران باید پاسخ این پرسش را بیان کنند. ما تلاش خود را در این راستا انجام دادیم. پیشنهاد می‌کنم اگر مخاطبان فیلم چیزی در آن دیدند، دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنند.
این فیلم‌نامه‌نویس درباره همکاری با حسن فتحی نیز گفت: پیش‌تر با آقای فتحی همکاری کرده بودم… خیلی با هم تفاهم فکری داریم و خیلی خوب با هم کار می‌کنیم. این همکاری به خصوص برای من لذت‌بخش‌تر از همکاری گذشته بود. من و آقای فتحی به این موضوع علاقه ویژه‌ای داشتیم. در این پروژه به صورت مداوم 6-5 سال با هم کار کردیم و من از کار با او لذت بردم.  
اکران خصوصی فیلم مست عشق در رزمال در غیاب کارگردان و بازیگران فیلم و با حضور چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، نوید محمودی، هوشنگ گلمکانی، حامد عسگری و… برگزار شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه