بازسازی سالن فرزان بیرجند نیازمند اعتبار کلان

بازسازی سالن فرزان بیرجند نیازمند اعتبار کلان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به گلایه جامعه هنری به ویژه هنرمندان تئاتر از طرح نیمه‌تمام سالن فرزان بیرجند، گفت: بازسازی این پروژه نیازمند پول کلانی است.


علی فرخنده در گفت‌وگو با مهر هدف از شکل‌گیری وزارت فرهنگ و ارشاد را رشد فضائل اخلاقی در جامعه دانست و افزود: توجه به استقلال فرهنگی، صدور مجوزها، نظارت بر عملکرد مؤسسه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری بخشی دیگر از وظایف فرهنگ و ارشاد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: پرداختن به مسئله رسانه برای تولید امید در دل جوانان و مقابله با امپراتوری رسانه‌ای غرب از جمله وظایف این نهاد است.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری در استان بیان کرد: اگرچه در سفر اول رئیس‌جمهور کمک خوبی در تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری شده اما هنوز تا اتمام طرح‌ها فاصله زیادی داریم.
فرخنده با اشاره به گلایه جامعه هنری به ویژه هنرمندان تئاتر از طرح نیمه‌تمام سالن فرزان بیرجند، بیان کرد: بازسازی این سالن از سال۹۶ آغاز شده و برای تکمیل آن نیازمند پول کلانی هستیم.
وی با بیان اینکه ظرفیت این سالن از ۳۵۰نفر به دو برابر افزایش یافته است، اظهار کرد: امیدواریم در سفر دوم رئیس‌جمهور بتوانیم بخش پایانی پروژه‌ها را تکمیل کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های فرهنگ و ارشاد در سال جاری بیان کرد: محرومیت‌زدایی فرهنگی از جمله برنامه‌های مهم دردستور کار است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه