اعزام 10 گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان‌ شمالی

اعزام 10 گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان‌ شمالی

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان ‌شمالی گفت: ۱۰ گروه جهادی پزشکی در قالب طرح «شهید رهنمون» همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم استان اعزام شدند.


به گزارش فارس، مسعود شمشیریان، اظهار کرد: این گروه‌های جهادی چهار و پنج نفره در قالب تیم‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در هفته دفاع مقدس به بیماران نیازمند مناطق محروم استان خدمات درمانی ارائه می‌دهند. وی گفت: هر یک از تیم‌ها شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، روانشناس، دندانپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان ‌شمالی افزود: ۱۲ کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های استان وجود دارد که در مناسبت‌های مختلف برای کمک به بیماران نیازمند مناطق محروم اعلام آمادگی می‌کنند.
وی بیان کرد: طرح «شهید رهنمون» با هدف ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی اجرا می‌شود و در اجرای این طرح، گروه‌های اعزامی، بیماران نیازمند را شناسایی و خدمات‌رسانی می‌کنند.
شمشیریان اضافه کرد: در این طرح به بیماران نیازمند به خدمات عمومی رسیدگی و بیماران نیازمند به خدمات تخصصی به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه