معرفی ۱۳ متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی

معرفی ۱۳ متخلف بهداشتی به تعزیرات حکومتی


​​​​​​​بیش از یک تن مواد خام دامی غیربهداشتی در کاشمر امحا و ۱۳ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کاشمر گفت: از ابتدای مهر ماه سال جاری کنترل، نظارت و بازرسی بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی انجام شده و بازرسان دامپزشکی کاشمر بیش از ۵۰۰مورد بازرسی از مراکز عرضه فراورده خام دامی انجام داده‌اند.  به گزارش صدا وسیما، دکتر خانزاده با بیان اینکه حاصل این بازرسی‌ها در مدت دو ماه کشف، ضبط و امحای بیش از یک تن انواع مواد خام دامی غیربهداشتی بوده است، افزود: در این زمینه ۱۳ واحد متخلف بهداشتی برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی و در مجموع ۱۱۵میلیون ریال جریمه شدند و پرونده چهار واحد نیز برای رسیدگی قضایی به دادگاه معرفی شد.
 وی معرفی این تعداد متخلف به مقامات قضایی را حاکی از آن دانست که بازرسان دامپزشکی به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم بر نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی، سردخانه‌ها، مراکز توزیع و فروشگاه‌های عرضه کالا نظارت مستمر و دقیقی دارند و در امر سلامت، با متخلفان بهداشتی هیچ مماشاتی صورت نمی‌گیرد.
 خانزاده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی مراتب را با شماره‌گیری ۵۵۲۲۷۳۱۳ به اداره دامپزشکی شهرستان برای رسیدگی در سریع‌ترین زمان گزارش کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه