واحدهای غیرفعال تایباد به حداقل می‌رسد

واحدهای غیرفعال تایباد به حداقل می‌رسد

فرماندار شهرستان تایباد گفت: احیای واحدهای تولیدی و فعال‌سازی ظرفیت‌های خالی و راکد صنعتی از مهم‌ترین مؤلفه‌های رونق اقتصادی است که اشتغال‌زایی و تحول اقتصادی را به دنبال دارد.


به گزارش تسنیم، مهدی دونده در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان تایباد اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان، معضلات اقتصادی، تحریم‌های داخلی و مسائل دیگر بخشی از ظرفیت‌های تولیدی واحدهای صنعتی این شهرستان به حالت رکود و تعطیلی درآمده که رفع آن‌ها نیازمند توجه ویژه دولت و حمایت مدیران از صنایع است.
فرماندار تایباد به همجواری این شهرستان با کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: دستیابی به بازارهای هدف افغانستان و تسهیل در صادرات و ترانزیت انواع کالا از دوغارون به سمت این کشور دوست و همسایه مورد تأکید مدیران استانی و کشوری قرار دارد که این مهم خود تأثیر بسزایی در احیا و راه‌اندازی واحدهای صنعتی دارد.
دونده با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران نقش زیادی در به حرکت درآوردن چرخ صنعت هر منطقه دارند، بیان کرد: باید بستر حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف با حمایت از آن‌ها فراهم شود که بدون شک سرمایه‌گذاران نقش زیادی در به سرانجام رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام کشور در همه حوزه‌ها دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه