قرعه سخت استقلال در جام حذفی

تقابل پرسپولیس با حریف لیگ یکی

قرعه سخت استقلال در جام حذفی

تیم‌های لیگ برتری حریفان خود را در دور یک‌شانزدهم نهایی شناختند.


قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دیروز در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های لیگ برتری که از این مرحله وارد رقابت‌ها می‌شوند، حریفان خود را شناختند. استقلال تهران در این مرحله با قرعه سخت‌تری نسبت به سایر مدعیان روبه‌رو شده است.

جدال سخت در آزادی
شاگردان ریکاردو سا پینتو در تیم استقلال که موفق شدند این فصل قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شوند، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با قرعه‌ سختی مواجه شده‌اند و باید به مصاف تراکتور در ورزشگاه آزادی بروند. استقلالی‌ها‌ که پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها هم هستند، فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی تن به شکست دادند و به دنبال هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها هستند.

پرسپولیسی‌ها مقابل تیم لیگ یکی
شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس که در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند، در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام حذفی و از مرحله یک‌شانزدهم نهایی باید مقابل تیمی از لیگ یک به میدان بروند؛ ون پارس اصفهان که در رده چهاردهم لیگ آزادگان که 18 تیم در آن حضور دارند قرار دارد، حریف این مرحله سرخپوشان پایتخت است و باید در ورزشگاه آزادی مقابل صدرنشین فعلی لیگ به میدان برود. پرسپولیسی‌ها نسبت به رقیب سنتی‌شان استقلال، با قرعه مناسب‌تری در این مرحله روبه‌رو شده‌اند. در دیگر دیدارهای مهم مرحله یک‌شانزدهم نهایی، مس رفسنجان با ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان با صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی با نفت مسجد سلیمان مقابل هم قرار می‌گیرند. این مرحله از رقابت‌ها در روزها 20 و 21 دی ماه برگزار خواهد شد.

برنامه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی 
 استقلال تهران - تراکتور تبریز
 هوادار تهران - چادر ملو
 فولاد خوزستان - خوشه طلایی
 آرمان گهر سیرجان - استقلال ملاثانی
 گل‌گهر سیرجان - مس شهر بابک
 ملوان بندر انزلی - نفت مسجدسلیمان
 بعثت کرمانشاه - نود ارومیه
 پارس جنوبی جم - ایمان سبز شیراز
 مس رفسنجان - ذوب‌آهن اصفهان
 پیکان - استقلال خوزستان
 مس کرمان - صنعت نفت آبادان
 نساجی مازندران - فجر سپاسی شیراز
 سپاهان اصفهان - سایپا
 پرسپولیس  - ون پارس اصفهان
 شهرداری همدان  - دریا کاسپین بابل
 آریو اسلامشهر - آلومینیوم اراک

برچسب ها :
ارسال دیدگاه