روایت رویدادهای تشکل‌های دینی در «حماسه هیئت‌ها»

روایت رویدادهای تشکل‌های دینی در «حماسه هیئت‌ها»


​​​​​​​معاون رویداد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی از آغاز دومین مرحله طرح «حماسه هیئت‌ها» به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و اظهار کرد: بر اساس خط سازمان تبلیغات اسلامی که امیدآفرینی و توجه به نسل جدید است، نخستین مرحله رویداد حماسه هیئت در محرم امسال اجرایی شد و دومین مرحله نیز بناست در فاطمیه امسال عملیاتی شود.
به گزارش رواق به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، رضا کریمی گفت: رویداد «حماسه هیئت‌ها» چهار محور شامل هدایت، حمایت، نظارت و روایت دارد. باتوجه به رویکرد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی که به سمت مسئله‌محوری سوق دارد در این طرح بناست رویدادهای مردمی که در کف میدان هیئت‌ها رخ می‌دهد را هدایت، حمایت، نظارت و روایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه این رویداد از 17 آذرماه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به روایت 75 روز آغاز شده و تا روز میلاد آن حضرت در 23 دی‌ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بناست خروجی نهایی این طرح، رقم خوردن رویدادهای مردمی با هدف مشترک در کف میدان و سپس روایت این حماسه‌آفرینی‌های هیئتی‌ها در عرصه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی و... برای مردم باشد.
معاون رویداد سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با اشاره به اینکه این رویداد در سراسر کشور عملیاتی می‌شود، گفت: هم‌اکنون در سراسر کشور اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌ها آغاز شده و در مرحله شناسایی و انتخاب برگزیده‌ها هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم حمایت‌ها را آغاز کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد در محرم امسال نیز رقم خورد و در نهایت 3هزار و 900 رویداد مردمی در کف میدان شناسایی و از 54 رویداد مردمی ملی حمایت شد. در این رویداد از تعدادی از اقدامات با رویکرد تسهیلگری حمایت و 218 رویداد مردمی نیز در رسانه‌ها و فضای مجازی برای مردم روایت شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه