فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست

آیت‌الله علم‌الهدی در اجتماع حوزویان خراسان‌:

فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز مسئله فراگیری انقلاب در عرصه جهانی قابل پیشگیری نیست و با هیچ مبارزه‌ای نمی‌شود جلو آن را گرفت.


آیتالله سیداحمد علم‌الهدی در اجتماع حوزویان خراسان در حمایت از مرجعیت و ولایت در مدرسه علمیه نواب اظهار کرد: چیزی که دشمن به عنوان نقطه وحشتناک به آن می‌نگرد مسئله حرکت مردمی با اندیشه واحد یا جبهه ضد استکباری در نقطه‌ای از جهان نیست، بلکه آرمان جهان‌خواری و سلطه جهانی استکبار در معرض خطر قرار گرفته است.
وی افزود: انقلاب اسلامی از لحظه نخست به رهبری امام بزرگوار با محور مبارزه با جریان ستم و جنایت آغاز شده و با محور استکبارستیزی ادامه یافت. طبیعی است که با ارتقای انقلاب و فراگیر شدن آن در جهان و نزدیک‌ شدن به نقطه نهایی هدف خود یعنی ظهور حجت خدا، مبارز‌ه‌ها و استکبارستیزی‌ها و در پی آن وحشی‌گری‌های جانورصفتانه از طرف استکبار جهانی اوج می‌گیرد و جنایت‌های تازه‌تر و نوتری در وحشی‌گری و اعمال ضعیف آن‌ها جلوه می‌کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: این وحشی‌گری‌ها نشان از تداوم انقلاب و ارتقای قدرت آن دارد تا جایی که رأس خیمه این انقلاب را هدف گرفته و ستون محکم انقلاب یعنی مقام مرجعیت و رهبری را مورد اهانت قرار داده‌اند.
آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: اگر دشمن معنای صدور انقلاب را می‌فهمید شاید مسیر شیطنت‌های خود را در جهت دیگری قرار می‌داد، اما همان طور که امام سجاد(ع) فرموده‌اند خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه