ترویج مکتب حاج قاسم برای همه مذاهب ضروری است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ترویج مکتب حاج قاسم برای همه مذاهب ضروری است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ترویج مکتب حاج قاسم برای همه قشرها و مذاهب، مسئله بسیار مهمی است که باید دنبال شود.


به گزارش ایرنا، ناصر ابوشریف در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: در هفته‌های اخیر برنامه‌هایی در زمینه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. مکتب حاج قاسم همان مکتب امام خمینی(ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی است که ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.
وی با اشاره به اینکه از سال ۲۰۰۸ میلادی با سردار سلیمانی آشنا شده است، گفت: او شخصیتی الگو و مثال‌زدنی داشت که نه فقط برای ما بلکه برای همه مسلمانان در تمامی جوانب می‌تواند اسوه باشد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران از دینداری، سیاست و جهاد به عنوان ابعاد الگویی سردار سلیمانی نام برد و گفت: حاج قاسم در تدین و دینداری یک الگو بود و بدون افراط گرایی، منش میانه‌رویی داشت. شهید سلیمانی هیچ‌گاه بین مسلمانان فرق نمی‌گذاشت و همیشه تأکید داشت خط ما در زندگی خط اسلام است و به دور از مسائل حاشیه‌ای باید به‌فکر تعالی و رشد باشیم.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی همواره براساس برادری حرکت می‌کرد و هیچ‌گاه مسائل شخصی را در اولویت قرار نمی‌داد. هر رفتار حاج قاسم براساس وجدان و وظیفه دینی بود حتی با دیگران بر همین اساس رابطه داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه