واکنش اسلامی به اظهارات گروسی: معلوم است چقدر صداقت دارند!

واکنش اسلامی به اظهارات گروسی: معلوم است چقدر صداقت دارند!


​​​​​​​رئیس سازمان انرژی اتمی به اظهارات اخیر رافائل گروسی و مقامات غربی در مورد پیشرفت برنامه هسته‌ای کشورمان و روند مذاکرات احیای برجام واکنش نشان داد و گفت: با همین مواضعی که مرتب تغییر می‌دهند مانند اینکه سخنگوی اتحادیه اروپا می‌گوید برجام نمرده است و مذاکرات ادامه دارد، مشهود است چه اندازه در فضاسازی علیه جمهوری اسلامی صداقت دارند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌تازگی در سفر به واتیکان مدعی به بن‌بست رسیدن مذاکرات هسته‌ای و توقف پیشرفت در همکاری آژانس با کشورمان برای حل موارد ادعایی شده، اما همزمان برای سفر به تهران اعلام آمادگی کرده بود.
محمد اسلامی دیروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با تأکید بر اینکه رفع ابهامات همواره در دستور کار ایران بوده  و یک‌بار پیش از امضای برجام به همه این پرسش‌ها پاسخ‌داده‌شده، اظهار کرد: امروز به‌صراحت اعلام می‌کنیم برپایه اعلام خود آژانس، هیچ فعالیت یا سایت هسته‌ای اعلام‌نشده‌ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. تعاملات ما برقرار است و آقای گروسی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کردند و باید برنامه، محتوا و اهداف سفر صورت گیرد و به‌محض اینکه برنامه و اهداف سفر نهایی شود، حتماً انجام خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه