بازگشایی مدرسه‌های خراسان جنوبی از چهارم بهمن

بازگشایی مدرسه‌های خراسان جنوبی از چهارم بهمن


​​​​​​​مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با همراهی مردم، تمامی مدرسه‌های استان از روز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه جاری فعالیت خود را طبق روال قبل و به صورت عادی آغاز خواهند کرد. محمدعلی آخوندی افزود: دلیل انتخاب روز سه‌شنبه برای بازگشایی مدرسه‌ها و از سرگیری کلاس‌های حضوری فراهم‌آوردن زمینه استفاده از سوخت جایگزین برای مدارس و وصل شدن گاز مدارس بدون زیرساخت جایگزینی سوخت است. به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با توجه به دو شیفت بودن مدرسه‌های ابتدایی و جلوگیری از تداخل برنامه‌ها شروع برنامه آغازین مدارس همانند قبل خواهد بود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت اداره‌ها فعلاً با همان دو ساعت تأخیر است، خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه قبلی ستاد مدیریت بحران مدارس ابتدایی تا روز دوشنبه غیرحضوری شد و مدارس متوسطه نیز که درگیر امتحانات نوبت اول بودند، فقط ساعات امتحان به مدارس مراجعه می‌کردند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر آمار مدارس دارای سوخت جایگزین در دسترس نیست، تصریح کرد: بسیاری از مدارس شهری به سوخت جایگزین پیوسته‌اند و به نوعی صرفه‌جویی در گاز لحاظ شده و شاید این رفع محدودیت‌ها به این دلیل است اما در مدارس روستایی که نتوانسته‌اند سوخت جایگزین تهیه کنند، می‌توانند با سوخت گاز به فعالیت خود ادامه دهند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه