حضور قطعى آويژه‌صنعت در مرحله يک‌چهارم

مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال، فردا به پایان می‌رسد

حضور قطعى آويژه‌صنعت در مرحله يک‌چهارم


​​​​​​​مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزارى بازى‌هاى هفته بيست و دوم فردا به پایان می‌رسد و جایگاه تیم‌ها در مرحله اول مشخص می‌شود . تيم بسكتبال آويژه‌صنعت پارسا مشهد كه پنجمين سال حضور در ليگ برتر را تجربه مى‌كند، فردا از ساعت ١٦ در سالن بسكتبال مجموعه ورزشى سجاد مشهد ميزبان تيم رده دومى ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
نماينده ليگ برترى استان از ٢١ ديدار قبلی صاحب ١١پيروزى و 10 شكست شده و در مكان ششم قرار دارد و فارغ از نتيجه ديدار فردا، حضور اين تيم در بين هشت تيم قطعى است. در مرحله دوم گروهى، در گروه دوم قرار مى‌گيرد و با تيم‌هاى پنجم تا هشتم به صورت رفت و برگشت ديدار مى‌كند تا جايگاه اين تيم در رده‌هاى پنجم تا هشتم جدول مشخص شود.
گفتنى است پس از ديدارهاى فردا مرحله اول مقدماتی پايان يافته و تیم‌های اول تا چهارم در گروه اول، تیم‌های پنجم تا هشتم در گروه دوم و تیم‌های نهم تا دوازدهم در گروه سوم قرار مى‌گيرند و به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند. سپس مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود.
مسابقات مرحله دوم از دوشنبه ۱۷ بهمن ماه آغاز خواهد شد و با در نظر گرفتن پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی و مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا، در روزهای ۱۷ و ۲۱ بهمن برگزار می‌شود و ادامه مسابقات به ١٣ اسفند، پس از دیدارهای تیم ملی مقابل ژاپن و چین موكول مى‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه