به عنوان سرباز وارد اردو می‌شوم

کاپیتان تیم ملی ووشو:

به عنوان سرباز وارد اردو می‌شوم

کاپیتان تیم ملی ووشو تأکید کرد: همیشه به عنوان سرباز وارد اردوی تیم ملی می‌شوم و در شخصیتم نیست در خصوص اضافه یا کم شدن مربی از تیم ملی نظر بدهم.


محسن محمدسیفی در خصوص حضور همیشگی‌اش در رقابت‌های انتخابی، گفت: همیشه تابع قوانین فدراسیون ووشو و انتخابی هستم. این راه و روش را از دکتر علی‌نژاد یاد گرفتم و می‌دانم راه درستی است. این روزها می‌گذرد و اگر عمری باشد که 20 یا 30 سال دیگر زنده باشم، هیچ وقت هیچ کسی ادعا نمی‌کند اگر فلان روز در انتخابی شرکت کرده بودم، اتفاق دیگری می‌افتاد. این انتخابی برای من نیز خوب است و سبب خواهد شد آماده شوم.
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در خصوص اینکه در این سال‌ها هیچ کسی در مسابقات انتخابی به او نزدیک نشده است، تأکید کرد: همه بچه‌ها خوب هستند و زحمت کشیدند. 
کسی که با من مسابقه می‌دهد، قطعاً این را در خود دیده است که با سیفی رقابت کند و تمام تلاشش را برای بهترین نتیجه انجام می‌دهد.  هیچ وقت هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم و با تمام توان وارد مسابقه می‌شوم. امیدوارم ابتدا صاحب پیراهن تیم ملی شوم.
وی در پاسخ به این پرسش که به عنوان کاپیتان و پرافتخارترین ووشوکار ایران در این سال‌ها نقشی در انتخاب مربیان تیم ملی یا اضافه و کم شدن مربی از تیم ملی داشته است، گفت: 14 سال با دکتر علی‌نژاد کار کردم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم و در زندگی شخصی نیز آن‌ها را به کار گرفتم. 
درست است که سابقه و مدال‌های زیادی دارم، اما همواره به عنوان ورزشکار وارد اردوها می‌شوم و از زمان ورود به اردو نیز مثل یک سرباز هستم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه