کمک ۳۰۵میلیاردی خیران به حوزه سلامت خراسان رضوی

کمک ۳۰۵میلیاردی خیران به حوزه سلامت خراسان رضوی

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران سلامت سبزوار گفت: خیران و نیکوکاران در سال گذشته ۳۰۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت غرب خراسان رضوی کمک کردند.


به گزارش ایرنا، دکتر سعید مهران‌پور اظهار کرد: با مشارکت خیران سلامت، بخشی از مشکلات حوزه‌های زیرساختی و کمبود تجهیزات پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی برطرف شده است.
وی افزود: خرید تجهیزات بیمارستانی، بهسازی برخی از بخش‌های درمانی، راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو و بلوک زایمان بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) جوین، اهدای زمین مرکز جامع خدمات ششتمد و مشارکت در ساخت و بازسازی فضای فیزیکی بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، اطفال و سی‌تی‌اسکن بیمارستان ولی‌عصر(عج) جغتای با مشارکت خیران اجرایی شده است.
مهران‌پور با اشاره به پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای دریافت مجوز دانشکده دندانپزشکی گفت: در صورت دریافت موافقت، مجمع خیران در ساخت و تجهیز این دانشکده نیز در کنار دیگر اقدامات خود همراه دانشگاه خواهد بود.
اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه