پایان خرداد، آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

پایان خرداد، آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از پایان خرداد به عنوان آخرین مهلت دریافت آثار سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) یاد کرد.


محسن هوشمند به برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره، پایان خرداد ماه است و از عموم مخاطبانی که به حضرت رضا(ع) ارادت دارند و چه به شکل حرفه‌ای و تخصصی و یا عمومی در بستر فضای مجازی محتوایی را با نام مبارک حضرت تهیه و منتشر کرده‌اند، دعوت به عمل می‌آوریم در این جشنواره شرکت کنند.
هوشمند در تشریح جزئیات و ویژگی‌های جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز گفت: این جشنواره با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای دارای مضامین رضوی برگزار می‌شود و «سیره رضوی»، «زائر و زیارت رضوی»، «وقف و نذر رضوی»، «خدمت رضوی»، «هویت مشهدالرضا (ع)» و «جهاد تبیین» به عنوان محورهای موضوعی آن تعیین شده است. به گفته هوشمند بخش‌های جشنواره نیز شامل «رسانه‌های خبری و تحلیلی»، «رسانه‌های مجازی»، «رسانه‌های صوتی و تصویری»، «عکس و گرافیک»، «مقاله، رساله و پایان‌نامه» و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #چهارشنبه_های_امام_رضایی،  #همه_خادم_الرضاییم،  #امام_رضا و #ImamReza خواهد بود.
شایان ذکر است عموم مردم و به‌ویژه اصحاب رسانه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره و نام‌نویسی، به پایگاه اختصاصی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.
جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) که با اهدافی همچون «ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی» و «شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور» پایه گذاری شده، طی دو دوره برگزاری مورد استقبال قابل توجه اهالی رسانه قرار گرفته و این استقبال و مشارکت، اراده برگزارکنندگان رویداد، برای ارتقای کمی و کیفی آن را نیز افزون کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه