ساپینتو نگران رد صلاحیت مدیران جدید

سرمربی استقلال پس از جام حذفی به پرتغال می‌رود

ساپینتو نگران رد صلاحیت مدیران جدید


مدیران جدید باشگاه استقلال بعد از پایان جام حذفی معرفی خواهند شد. دراین راستا وزارت اقتصاد و دارایی به همراه وزارت ورزش و جوانان قرار است ترکیبی از اعضای ورزشی و اقتصادی را معرفی و درنهایت برمسند امورات باشگاه استقلال بگمارند. از حدود 10 روز قبل افرادی که در وزارت اقتصاد ودارایی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده‌اند رایزنی‌ها و گفتمان خود با وزیر ورزش را آغاز کرده‌‎اند وحتی برخی از گزینه‌های مد نظر وزارت اقتصاد ودارایی با وزیر ورزش و جوانان مذاکراتی انجام و نظرات خود را درباره فعالیت در باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند. عمده مباحث مطرح شده میان گزینه‌های مورد نظر و وزیر ورزش چگونگی به صفر رساندن بدهی‌های باشگاه استقلال و راه‌هایی برای درآمدزایی جدید بوده است. اما هنوز دو طرف به یک نظر واحد نرسیده‌اند و قرار شده این جلسات ادامه پیدا کند. یکی دیگر از مباحث مطرح شده میان گزینه‌های اقتصادی وزارت اقتصاد با وزیر ورزش ماندن یا نماندن ساپینتو بوده که این موضوع به طور جسته و گریخته به گوش سرمربی استقلال هم رسیده و ساپینتو نسبت به اینکه اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال با ادامه همکاری او با استقلال موافقت نکنند نیز تردید‌هایی پیدا کرده است. 
ساپینتو حتی به دستیاران ایرانی‌اش هم این موضوع را اعلام کرده و خواستار گذشت زمان برای تصمیم گیری شده است. این احتمال وجود دارد ساپینتو بعد از پایان جام حذفی بدون اینکه به توافق نهایی برسد، راهی پرتغال شود و منتظر نظر نهایی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال بماند. 
اینکه اعضای جدید به ساپینتو رأی مثبت دهند روشن نیست و سرمربی استقلال هم می‌داند حتی با وجود قهرمانی درجام حذفی ممکن است رأی به ماندنش در استقلال از سوی برخی اعضای تأثیرگذار هیئت مدیره باشگاه استقلال وتو شود. 

​​​​​​​خبرنگار: حمیدرضا عرب  

برچسب ها :
ارسال دیدگاه