تأکید استانداران خراسان رضوی و ختلان بر سرمایه‌گذاری متقابل ایران و تاجیکستان

تأکید استانداران خراسان رضوی و ختلان بر سرمایه‌گذاری متقابل ایران و تاجیکستان

استانداران خراسان رضوی و ولایت ختلان تاجیکستان در نشستی مشترک بر توسعه سرمایه‌گذاری متقابل به ویژه در حوزه گردشگری میان دو کشور تأکید کردند.


استاندار خراسان رضوی روز سه‌شنبه در این نشست گفت: مهم‌ترین ظرفیت متقابل دو کشور، حوزه خویشاوندی و فرهنگی بوده و بر این اساس زمینه برای توسعه همه‌جانبه به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و گردشگری فراهم است.
یعقوبعلی نظری با اشاره به سفر کاری پیشین خود به تاجیکستان و ولایت ختلان و بازدید روز گذشته هیئت تاجیکستان از خراسان رضوی افزود: این بازدیدها زمینه تعاملات فرهنگی و اقتصادی بین دو کشور را افزایش داده است.
استاندار خراسان رضوی خطاب به استاندار ختلان گفت: بر اساس نیاز و علاقه شما آماده اقدام مشترک اقتصادی در بخش خصوصی نیز هستیم.
استاندار ختلان نیز در این نشست گفت: شناسایی امکانات برادران خراسان رضوی برای ما جالب و جذاب بوده و تمام شرایط آماده همکاری مشترک است به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری که مورد علاقه طرفین است.
دولتعلی سعید اضافه کرد: در این نشست، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی خراسان رضوی و ختلان، زمینه‌های همکاری مشترک را به طور مشخص مورد اشاره و بحث قرار دادند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه