خبری خوش برای افراد بدون بیمه

بانوان مشهدی در آغاز دهه کرامت هزاران شاخه گل به حرم مطهر رضوی پیشکش کردند

خبری خوش برای افراد بدون بیمه

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: افراد زیر ۴۰ سال می‌توانند با‌پرداخت حق بیمه‌ ماهانه ۳۵۵ هزار تومان زیر پوشش بیمه این صندوق قرار بگیرند.


محمدرضا غلامزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: امسال دو سطح درآمدی با سطوح بالاتر به مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۰ و 7 میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با سطح پرداختی (پایه قانون کار) سازمان تأمین اجتماعی برای افراد فاقد بیمه فراهم شد و فرصتی است تا کارگران ساختمانی و شاغلان فصلی دارای مدرک آموزش فنی و حرفه‌ای از خدمات این صندوق استفاده کنند.
وی گفت: طبق آمار و با وجود پنج شهر زیر ۲۰ هزار نفر، حدود ۲۰۰ هزار نفر از افراد فاقد بیمه اجتماعی استان مشمول عضویت جدید در این صندوق شدند که با ایجاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها زیر چتر بیمه قرار می‌گیرند.
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان شمالی گفت: همه افراد ۱۸ تا ۵۰‌سال کشاورز، روستایی، عشایر و سایر مشمولان صندوق با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی علاوه بر دریافت مستمری بازنشستگی و مستمری از کارافتادگی می‌توانند از مزایای مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق به سایر بیمه‌های اجتماعی نیز استفاده کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه