کندی طرح فاضلاب تربت‌حیدریه مشکلات زیادی ایجاد کرده است

کندی طرح فاضلاب تربت‌حیدریه مشکلات زیادی ایجاد کرده است

عضو شورا و رئیس کمیسیون محلات و اصناف شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: کندی اجرا و تکمیل طرح ملی فاضلاب شهری این شهرستان سبب بروز مشکلات عمومی و نارضایتی مردمی شده است.


احمد وطن‌دوست در جلسه کمیسیون محلات و اصناف با محوریت موضوع اجرای طرح ملی فاضلاب و تحقق مطالبات شهرداری از شرکت مجری طرح افزود: طبق زمان‌بندی، طرح فاضلاب تربت حیدریه باید امسال به پایان برسد، اما با شرایط و روند کنونی، قول داده‌شده به مردم در زمان مقرر عملی نخواهد شد.
وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرای طرح فاضلاب تربت حیدریه به سال ۱۳۷۵ برمی‌گردد، افزود: طول خط لوله طرح ۳۲۰کیلومتر است که تاکنون حدود ۷۵درصد کار معادل ۲۲۰کیلومتر اجرایی و تحقق پیدا کرد.
وطن‌دوست با یادآوری تعطیل شدن عملیات اجرایی طرح فاضلاب تربت حیدریه در طول مدت قرارداد و کندی کار ناشی از توقف‌های گاه و بیگاه گفت: هرچند در زمان حاضر شاهد سرعت بخشیدن به کار هستیم، اما با توجه به حجم کار باقی‌مانده پیشنهاد می‌شود در مدت ۱۰ ماه باقیمانده از زمان‌بندی قرارداد بر تعداد پیمانکاران اضافه شود تا بتوان رضایت شهروندان معترض را فراهم کرد.
عضو شورای شهر تربت حیدریه از غیراستاندارد بودن حفر کانال‌ها انتقاد کرد و گفت: ای کاش نماینده مجری و پیمانکار طرح فاضلاب تربت حیدریه دعوت شورا را اجابت می‌کرد و با حضور در جلسه به ابهامات و مشکلات پاسخ می‌داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه