رونمایی از آلبوم امام رضایی «اذن دخول»

همزمان با آغاز پویش سراسری خوانش‌ سرودهای این آلبوم انجام شد 

رونمایی از آلبوم امام رضایی «اذن دخول»

مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت، از آلبوم «اذن دخول» رونمایی کرد و پویش سراسری خوانش سرودهای این آلبوم را کلید زد.


به گزارش آستان‌نیوز، این آلبوم شامل هشت قطعه سرود با مضامین رضوی است که با اشعار مهدی ده‌نمکی و آهنگ‌سازی میرسهیل سرافرازی تولید شده و 45 نوجوان عضو گروه سرود نورالشهدا آن را اجرا کرده‌اند. «اذن دخول»، «مامان و بابا»، «کلاس اول»، «طلا تو دستاته»، «دوست خوب»، «تعهد»، «فرش قرمز» و «سایه‌بان» هشت قطعه این آلبوم است که همزمان با دهه کرامت رونمایی شد. مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با هدف مردمی‌سازی این آلبوم و ترویج آن در فضای جامعه، همزمان با رونمایی در دهه کرامت، پویش سراسری خوانش قطعات این آلبوم را نیز برگزار کرده است تا گروه‌های سرود سراسر کشور با خوانش یک یا چند قطعه از این آلبوم، ارادت خود را به آستان امام هشتم(ع) نشان دهند. علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی razavi.ir/pooyesh  علاوه بر شنیدن قطعات، متن و آهنگ بدون کلام هر قطعه را به صورت مجزا دریافت و نسبت به اجرا و خوانش آن اقدام کنند. مشارکت‌کنندگان در این پویش تا 24 خرداد ماه برای ارسال قطعات خوانش شده فرصت خواهند داشت و لازم است فایل‌های اجرایی را در همین سایت بارگذاری کنند. حداکثر حجم فایل ارسال 400 مگابایت و حداکثر تعداد فایل ارسالی 10 فایل تعیین شده است. مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در پایان این پویش، به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کند.
 آلبوم «اذن دخول» نخستین آلبوم موسیقی در کشور است که به طور اختصاصی با موضوع امام رضا(ع) و نگاهی به فرهنگ رضوی و زیارت امام هشتم(ع) تولید شده است. برای تهیه این آلبوم یک کار پژوهشی ویژه روی کتاب «عیون اخبارالرضا (ع)» انجام و آموزه‌های رضوی در حوزه نوجوانان و جوانان، خانواده، جامعه، آموزش و پرورش انتخاب شده است. اشعار و ملودی‌های آلبوم «اذن دخول» نیز متناسب با حال و هوای نوجوانان سروده و ساخته شده تا این گروه سنی به عنوان مخاطبان اصلی این آلبوم، ارتباط عمیق‌تری با آن برقرار کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه