مرجعیت رسانه‌های داخلی در برابر  راهبرد دشمن

رئیس‌جمهور در نشست صمیمی گفت‌وگو و تبادل‌نظر با اهالی رسانه بر احیای یک ضرورت مهم در عرصه رسانه‌ای کشور تأکید کرد

مرجعیت رسانه‌های داخلی در برابر  راهبرد دشمن

آیت‌الله رئیسی در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۲ میزبان جمعی از اصحاب رسانه بود. رئیس جمهور در این نشست با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز که راهبرد دشمن ایجاد یأس در جامعه با بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»هاست، تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یأس‌آفرین است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، دکتر رئیسی با اشاره به اینکه در جامعه زمینه‌های فراوانی برای امیدآفرینی وجود دارد؛ رشد تولید، کاهش تورم، کنترل نقدینگی و رونق کار و فعالیت و بازگشت بیش از ۷ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه کار و تولید را به عنوان نمونه‌هایی از این نقاط قوت مثال زد و اظهار کرد: از جمله اقدامات مؤثر برای امیدآفرینی این است که دولت با اقدام و عمل و رسانه‌ها با قلم و بیان خود در مسیر ترویج نقاط قوت و تلاش برای رفع نقاط ضعف اقدام کنند.
دکتر رئیسی اهمیت حفظ مرجعیت رسانه‌های داخلی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باوجود تلاش دشمنان برای انتقال مرجعیت خبری به خارج از مرزها قطعاً با تصویرسازی درست و صادقانه از حقیقت انقلاب و نظام اسلامی مرجعیت رسانه‌ای ما دچار خدشه نخواهد شد.
«توجه به بسیج به عنوان پایگاه و ملجأ دلدادگان نظام و انقلاب اسلامی»، «اهتمام دولت به پاسخ‌گویی و بازکردن گره‌های ذهنی» و «توجه ویژه دولت به دغدغه‌های اصحاب رسانه» از دیگر نکاتی بود که رئیس جمهور در این جلسه بر آن‌ها تأکید کرد و ضمن قدردانی از تلاش همه رسانه‌ها در نقد منصفانه عملکرد مسئولان، تصریح کرد: ما معتقدیم در ایجاد ناامیدی، میان یک مدیر یا صاحب قلم تفاوتی وجود ندارد و قطعاً با تکیه بر نگاه مشترک امیدآفرینی در جامعه، خواهیم توانست بسیاری از مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه